Tinklaraštis apie šeimą, vaikus ir švietimą.

Pernai vykusi akcija onkologinėmis ligomis sergantiems vaikiukams buvo sėkmingesnė, nei svajojau. Todėl šiemet pagalvojau, kad Kalėdinė labdaros akcija turi tapti gražia tinklaraščio tradicija.
Vieną vėlų šio rudens vakarą kalbėdama Skype su labdaros ir paramos fondo “Algojimas” vadove Aušra, papasakojau jai apie pernykštę tinklaraščio akciją ir pasiūliau šiemet ką nors daryti drauge. Fondas „Algojimas“ siekia keisti visuomenės požiūrį į negalią bei teikti visokeriopą pagalbą šeimoms, auginančioms neįgalius vaikus. Kalbėdama su fondo vadove Aušra, su kuria kurį laiką kartu studijavome doktorantūroje, papasakojau apie „Dovanų Medį“.
„Dovanų medis“ (“Giving Tree”)- akcija, vykdavusi mano darbe Lietuvoje kiekvienais metais: Kalėdų metu koridoriuje būdavo pastatoma eglė, o ant jos kabinami popieriniai apskritimai, ant kurių – Grybo gatvės vaikų namų vaikų Kalėdiniai norai. Kiekvienas, kuris norėdavo, galėdavo nusikabinti po tokį „burbulą“, išpildyti vaiko norą, po to padėti dovanėlę prie eglės su priklijuotu „burbulu“, kad akcijos organizatoriai žinotų, kam skirta dovana.
„Burbulus“ kabinau ir nešiau ir savo artimiesiems, ir draugams, ir kartu su kursiokais pirkome dovanas keliems vaikams, ir važiuodavom su savo berniukais į parduotuves ir ieškodavome, pavyzdžiui, rožinės striukės, kurios norėjo mergaitė tokio pat amžiaus kaip Augustas…
Pasiūliau tą patį padaryti su neįgalių vaikučių norais Aušrai kartu su jos vadovaujamu fondu “Algojimas”. Aušrai ši mintis labai patiko – kad akcija būtų orientuota į konkrečias šeimas, konkrečius vaikus. Be to, fondas nusprendė akciją išplėsti, padaryti ją visuotine. Žinoma, labai džiaugiuosi tokia pradine idėjos sėkme, tačiau didžioji sėkmė glūdi JŪSŲ – akcijos dalyvių - rankose. Taigi…kviečiu prisidėti prie Kalėdinio stebuklo kūrimo vaikams su negalia ir įsitraukti į akciją „Ištiesk gerumui ranką“.
Štai ką parašė fondas:
Šis projektas skirtas šeimoms, auginanančioms neįgalų vaiką. Tokių šeimų Lietuvoje yra apie 30 000. Daugiau nei puse iš jų – nepilnos. Tai tik statistiniai duomenys, už kurių slypi gausa problemų… Kviečiame nelikti abejingiems šių šeimų sunkumams ir prieš šventes prisidėti prie neįgalių vaikų svajonių išpildymo.
Kaip vyks ši akcija?
1. Šeima, kurioje auga neįgalus vaikas, užpildo anketą ir išsako savo svajonę. (Anketos jau yra “Algojimo” tinklalapyje: ANKETOS)
2. Šeimų anketos su fotografijomis ir įvardintais neįgalių vaikų poreikiais-svajonėmis skelbiamos fondo “Algojimas” tinklalapyje. Prie šeimos anketos galima pažymėti, jei nuspręsite tos šeimos norą išpildyti.
O gal jūs nuspręsite keliese pildyt vieną norą, o gal vienas išpildysit kelis?…
3. Fondas naudosis ir trumpuoju numeriu (Lietuvoje), kuriuo siunčiant žinutę su žodžiu „vaikams” į akcijos sąskaitą pateks 2 litai.
4. Bus atidaryta speciali sąskaita (Lietuvoje), į kurią bus galima pervesti grynuosius pinigus.
Kaip vyksta akcija Vilniuje?
Fondo informacija svajonių pildytojams:
Asmuo, įmonė ar organizacija, panorėjusi išpildyti konkretaus vaiko svajonę, savarankiškai rūpinasi nupirkto daikto pristatymu konkrečiai šeimai. Fondas ,,Algojimas“ yra tik tarpininkas tarp vaiko (šeimos) ir aukotojo. Mes fiziškai ir finansiškai nepajėgtume surinkti nupirktų daiktų iš visos Lietuvos, o vėliau juos išvežioti šeimoms. Fondas atlieka tarpininkavimo vaidmenį tarp šeimų, aukotojų, užsienio bendruomenių. Portalo aptarnavimo programinė sistema sukurta taip, kad aukotojas mums praneš savo el. pašto adresą, o mes jam perduosime vaiko (šeimos) koordinates. Aukoja konkretus žmogus (firma) konkrečiam vaikui (šeimai). Ir tarpusavyje sutaria kokiu būdu dovana pasieks vaiką (paštu, pristatys į namus, perduos kitu būdu ir t.t.)
Norėdami išpildyti konkretaus vaiko svajonę turite užpildyti štai tokią ANKETĄ.
Taip pat, manau, būtų naudinga, jei pasidalintumėte mintimis, kaip perduoti dovanas. Nes, pavyzdžiui, suku galvą dėl dviračių…Gal reiktų kaupti juos vienoje vietoje, o po to tartis, kad a)arba mūsų kokie pažįstami važiuodami pro šalį užvežtų arba b)tos šeimos kokie pažįstami, važiuodama pro šalį, “prigriebtų”. Nes šeimos juk iš visos Lietuvos… Pagalvojau, kad gaila, jog anketose nėra informacijos, kur šeima gyvena…
Šiuo metu aš asmeniškai sutariau, kad šeimos, kurios gyvena VILNIUJE ir turi dovanėlę konkrečiai šeimai, TAČIAU negali jos perduoti (pavyzdžiui, norėtų atiduoti savo televizorių arba padovanoti kompaktinių diskų grotuvą ir pan.), GALI VISA TAI PERDUOTI KOORDINATOREI INDREI VILNIUJE. Indrės kontaktai:
a) elektroninis paštas: inmack@gmail.com
b) telefonas: 861227900
Kaip vyksta akcija Belgijoje?
Iš tiesų tai metas, kai galime parodyti, kokie esame vieningi Belgijoje. Juk mūsų bendruomenė – ganėtinai didelė, mes puikiai pasirodome rašydami Nacionalinį diktantą, aktyviai dalyvaujame rinkimuose. Būtų nepaprastai smagu, jei aktyviai sudalyvautumėme ir ištiesdami ranką neįgalius vaikus auginančioms šeimoms Lietuvoje.
Iš tiesų akcija Belgijoje prasidėjo jau praeitą savaitę: kadangi Belgijos Mažylių Klubas susitinka kartą savaitėje, praeitą savaitę Diana pasiūlė…padaryti akcijai angelėlių: tokių Kalėdinių, šiltų, su meile. Taip pasikeisdamos vaikučius žiūrėjom ir angelėlius gaminom, kuriuos po to perduosim į Lietuvą fondui “Algojimas” nuo Belgijos Mažylių Klubo. Štai keletas tą dieną gimusių angelėlių, kurių gretas, neabejoju, papildys ir daugiau “broliukų” ir “sesučių”:



Apie akciją kalbėjau ir su Belgijos lietuvių bendruomenės valdybos nariais, jie geranoriškai sutiko platinti informaciją apie akciją.
Kaip ir pernai, tinklaraštyje skelbsiu, kas ir kaip prisidėjo prie šios akcijos, kad matytumėme, kaip auga Belgijos lietuvių ir jų draugų įnašas šioje akcijoje.
Akciją Belgijoje globoja ir Lietuvos Ambasada Belgijoje.
Žinoma, būtų nepaprastai smagu, jei dalyvautų ne tik lietuviai, bet būtent lietuviai būtų “varomoji jėga”. Jeigu manote, kad norėtų ir galėtų akcijoje dalyvauti jūsų bendradarbiai, kaimynai, draugai – pakvieskite. Šiandien tinklalapyje – jau 1650 norų-anketų. Daug…Todėl reikia ir daug mūsų…
Kalėdos – svajonių išsipildymo ir stebuklų metas. Padėkime silpniausiems patikėti, kad stebuklai įvyksta. Be to, juk nebūtinai noras turi išsipildyti per Kalėdas: jei manote, kad galėsite nuvežti šeimą prie jūros vasarą, tai tiesiog susisiekite ir, manau, tikrai susitarsite…jeigu jau šeima laukė 16 metų, tai tikrai keli mėnesiai nieko nepakeis…Be to, vasarą bus galima į jūrą įmerkti ir kojas… O gal kokį savaitgalį važiuosite į delfinariumą ir “prigriebtumėte” kartu ir vienišą mamą su neįgaliu vaikeliu, kurie svajoja apie tokią kelionę? Taip pat dovaną juk galite pirkti keliese arba nupirkti parduotuvės, kurioje vaikas – padedamas savo artimųjų – galės įsigyti savo svajonę, dovanų čekį. O gal jums Kalėdų Senelis jau yra pažadėjęs naują televizorių? Neabejoju (ir su Aušra apie tai pasikalbėjome), kad šeimai, kurios svajonė – televizorius, puikiai tarnaus ir jūsų senasis!
Ištiesk Gerumui Ranką akcija Facebook’e.
“Kiekvienas iš vaikystės turim sodą – užburtą vietą, kurioje spalvos – šviesesnės, oras – minkštesnis, o rytas – kvapnesnis, nei kada nors vėl.” - Elizabeth Lawrence
Vaikystės Sode:
- autorinė ugdymo programa
- specialiai pagal šią programą dirbti apmokyti pedagogai
- surinkta geriausia patirtis iš moderniausių ir sėkmingiausių pasaulio ugdymo įstaigų
- maksimizuojama visapusiška vaiko raida


Inga
November 18th, 2009 at 10:09 pm
Labai labai nereali akcija. Jau gerą pusmetį (kai nusprendžiau pradėti stabiliai tam tikrą dalį pajamų skirti labdarai) bambu, kad kažkokia absurdiška situacija: yra krizė, daug žmonių nesuduria galo su galu, o tu net norėdamas negali padėti, nes… tiesiog neturi priėjimo prie jų (visokias organizacijas aš atmečiau, nenorėjau pinigų pervedinėti joms). Todėl toks variantas, kad tu gali padėti konkrečiai šeimai, išpildydamas konkrečius jų poreikius yra tikrai super.
Asta
November 18th, 2009 at 10:21 pm
Labai įdomi Dovanų medžio idėja. Akcijos mintis labai patiko. O kadangi visa tai tam tikra prasme “globoja” Austėja, kuri yra ryškus autoritetas, tai ši akcija skamba tikrai įtikinamai ir tikslingai. Bandysim prisidėti
Frane
November 18th, 2009 at 10:35 pm
as anketose pasigendu miesto, kuriame gyvena seima. tarkim, pasirenku ta pati dvirati ir suzinau, kad mano seima gyvena mazeikiuose. butu shokas… galiu perduoti Indrei, bet gal as pati noreciau ta seima aplankyti. ir tik nemastykim, kad jei jau sukrapsciau pinigu dviraciui, tai ir iki mazeikiu busiu pajegi nuvaziuoti. noretusi aiskumo del vietoves.
Frane
November 18th, 2009 at 10:37 pm
anketa Nr 1361 – nera jokio vaiko noro. ar pamirso parasyti? ar organizatoriai kazka praleido?
Frane
November 18th, 2009 at 10:38 pm
anketa Nr. 1365 – ta pati problema.
Austėja Landsbergienė
November 18th, 2009 at 10:44 pm
Frane, aš tą patį rašiau tekste….kad gaila, jog nėra miesto – iš tiesų būtų DAUG praktiškiau! Nežinau, ar dar galima tą pataisyti – paklausiu Aušros (ji šiuo metu su sūneliu po sunkios ligos Druskininkų sanatorijoje). Nes aš tikrai pritariu tam, kad dviratį nupirkti gal ir įmanoma (tarkim, keliese kartu), bet nuvežti tikrai gali būti sudėtinga – ypač didesniam vaikui. Ir ne tik dviratį. Žodžiu, labai aktualus klausimas.
Dėl vaikų norų…iš kai kurių anketų supratau, kad šeimai sunku tą norą įvardinti (žinoma, tada dar sunkiau jį įgyvendinti). Bet ačiū, kad patvirtinai man jau iškilusį “klaustuką” – irgi pasiteirausiu Aušros.
Frane
November 18th, 2009 at 10:50 pm
nora ivardinti gal ir sunku, bet mums ji atspeti tai is vis be shansu. tada bent jau organizatoriai turetu padeti seimai su tuo noru – jie juk kontaktuoja, turetu perklausti – gal seima, tiesiog, pamirso ten kazka irasyti is didelio noro ir jaudulio.
Austėja Landsbergienė
November 18th, 2009 at 11:49 pm
Štai kokį Aušros atsakymą gavau:
a) del miesto – mes negalime viesinti, nors patys ir zinome, nes butu nusizengiama Asmens duomenu apsaugos istatymui.
b) seimomis, kurios neuzrase noru, pasirupins fondas.
Tiek sužinojau…Kadangi dar kalbėjome dėl to miesto, tai tiesiog man buvo paaiškinta, kad šiai dienai jau nebeįmanoma jo užrašyti, o dėl norų – kad tie, kurie neužrašė (kaip ir tie, kurie negaus), neliks užmiršti…
Inga
November 19th, 2009 at 8:36 am
Nu labai keista… Žmonių pavardė, kas mano manymu, yra daug stipresnis “duomuo” yra įvardinta net du kartus kiekvienoje anketoje, o vat miesto, pasirodo, negalima viešinti.
Kažkaip tikrai nesinori tuo tikėti.
Gintarė
November 19th, 2009 at 10:16 am
Geriau pavardės neminėti, nei miesto… Aš rinkčiausi tik pagal miestą
jopapa
November 19th, 2009 at 10:21 am
inga, sutinku. kitose anketose patys dalyviai paviešina, kad pvz. svajonė lankyti Kazlų Rūdos muzikos mokyklą. kodėl organizatoriai neištrynė miesto pavadinimo? kaip šiuo atveju su duomenų apsauga?
įdomu ar prisiregistravus “pildytoju” galima bus gauti informaciją koks miestas ir pakeisti šeimą? ar jau tampi įsipareigojęs tai vienintelei, tada baisu ir registruotis…
Austėja Landsbergienė
November 19th, 2009 at 11:22 am
Inga, aš tą patį sakiau dėl miesto. Iš tiesų man visai nesvarbi žmonių pavardė: svarbu vaikas, jo amžius, ko jam reikia ir kokiame mieste gyvena…
jopapa, geras klausimas. Nes tada yra bent jau galimybė atšaukti ir pasakyti, kad man neįmanoma, nes ta šeima, tarkim, gyvena už 300km (na, kad ir už 30km), bet jei aš neturiu galimybės ten nuvežti, tai neturiu…Tokiu atveju būtų galima pakeisti. Parašysiu Aušrai dėl to. Iš tiesų, manau, būtų gerai, jei būtų galima.
Restar
November 19th, 2009 at 11:46 am
Na, man tie patys rūpesčiai kilo, kaip ir kitiems. Mintis gera, bet kad iki galo taip viskas neapgalvota. Nes, kad ir tų dviračių nori daug kas. Gali atsitikti taip, kad mažeikiečiai aukotojai pasirins kauniečių šeima, ir atvirkščiai… O matydami miestą, rinktųsi labiau pagal gyvenamą vietą, paskui galėtų gal ir toliau bendrauti, padėti. Pvz. aš irgi svajoju tiesiog pažinti konkrečią šeimą, kuriai galėtume nuolat kažkuo padėti. Bet tai turėtų būti nelabai toli gyvenanti šeima, gal ir vaikai susidraugautų paskui.
Žodžiu, kaip visada peršasi pats neįdomiausias būdas – aukoti pinigus, neapsisunkinant, nors norėtųsi parodyti daugiau šilumos, dėmesio…
Inga
November 19th, 2009 at 12:35 pm
Austėja, o gal galima padaryti taip: norinti nupirkti dovanėlę šeima registruojasi, ir parašo, kokiame mieste jai tiktų pristatyti dovanėlę pvz. aš registruojuos, ir tarkim, nurodau, kad man tinka šeimos, kurios gyvena Vilniuje. Organizatorius man atsiunčia numerėlius vilniečių šeimų, ir aš tuomet renku šeimą jau tik iš tų atsiųstų.
Nes juk išsirinkus šeimą ar taip, ar taip organizatorius atsiųs šeimos kontaktus. Tai jeigu įstatymas nedraudžia atsiųsti vienos šeimos kontaktus, jis nedraudžia ir dešimties, ar ne taip? (nors šiaip aš tikrai abejoju, ar įstatymas draudžia skelbti miestą – juk net paprasčiausiose peticijose būna nurodyta vardas, pavardė, miestas – neskeliami tik visokie mobilūs telefonai, adresai ir asmens kodai. Bet aišku, čia aš ne specialistė)
Austėja Landsbergienė
November 19th, 2009 at 1:05 pm
Inga, Tavo klausimą tiesiog nukopijavau ir persiučiau Aušrai su prierašu:
Persiunciu, nes tikrai daug kam problema tas miesto nebuvimas…o zmones – kaip jau minejau ir tada, kai kalbejomes – nori ne pinigus, o dovana dovanoti…
Gavau labai daug klausimu del to miesto, o cia, manau, yra protingas pasiulymas kaip butu galima spresti sia problema. Ka manai?
Gintarė
November 19th, 2009 at 1:30 pm
Aš pasirinkau ir gi porą šeimų ir jei tos šeimos bus kažkur kitam LT gale reikės pasirinkt kitas tada. Na ir dovana gaunasi tada aukso vertės ir tie pinigai išeina vėjais, kai juos būtų galima skirti kitai šeimai.
Sakyčiau galėtų būti apskritis minima, net ne miestas ar kaimas. Man užtektų, jei tai būtų Vilniaus apskritis.
Jurga
November 22nd, 2009 at 1:36 pm
Geri pastebėjimai dėl miesto. Kol dar laikas, tikrai turėtų apgalvoti ir padaryti patogiai tiek labdariui, tiek gavėjui. Tiek visi jau “atsikandę” tų prašytojų ir geradarių organizatorių, kai lėšos nueina velniai žino kur…. Čia nuvežtų, pamatytų tikrą situaciją, gal tikrai reikia žmonėms ko kito, kitos pagalbos. Jei nors keliais atvejais užsimegstų tolesni santykiai, tai jau būtų daug. Nedidelė pagalba – vaiko noro įvykdymas (dviratis ar magnetofonas). Tai padaryt yra lengviausia. Kartais geras patarimas, suorganizavimas ko tai ar buitinis rakandas būt žymiai svarbiau tokiai šeimai, ypač nepilnai. Žinom pačios kaip su tais vaikų norais…. Sorry už tokią nuomonę
Austėja Landsbergienė
November 22nd, 2009 at 9:37 pm
Jurga, net nežinau, ką dabar galėčiau padaryti ir kaip padėti: perdaviau renginio organizatoriams (be to, ir pati taip manau), kad miesto žinojimas tikrai labai padėtų…nes aš pati tiesiog fiziškai labai sunkiai kažką galėčiau padaryti už Vilniaus ribų
Inga
November 22nd, 2009 at 11:03 pm
Austėja, jau galiu pasidalinti savo patirtimi, gal pagelbės ir kitiems. Galų gale, gal galima pasitarti, kaip čia geriau viską padaryti.
Žodžiu, išsirinkau aš keletą šeimų, ir paspaudžiau “Išpildyti”. Kaip ir suplanuota, iššoko lentelė su anketa, kurią užpildžiau, ir man emailu atėjo pranešimas, kad anketa gauta, ir kad socialinis darbuotojas susisieks su manim. “Išpildyt” spaudžiau porą kartų, tačiau realiai buvau išsirinkus daug daugiau šeimų, tik galvojau, kad apie jas pasikalbėsiu jau su socialiniu darbuotoju, kuris susisieks su manim.
Šiandien aš gavau labai trumpą laiškutį (aš taip manau, kad čia automatinis suprogramavimas), kuris man tiesiog atsiuntė šeimos koordinates. Va čia būtų patarimas kitiems, renkantis šeimas: būtinai užsirašykite šeimos pavardę bei jo anketos numeriuką. Nes emailu gaunama tokia info: “Jūs norėjote padėti …pavardė… šeimai” ir tos šeimos koordinatės. Aš nebuvau užsirašiusi pasirinktų šeimų pavardžių ir anketos numerėlių, todėl turėjau iš naujo anketose ieškoti, kokių ten dovanėlių vaikelis pageidavo (kadangi rinkausi kelias šeimas, nebuvau tikra, kurios adresą gavau).
Antras dalykas, man vis tik nesuprantama, kaip vyksta pats “Išpildyta” pažymėjimas sistemoje. Pvz. šiuo metu mano statusas yra toks: aš turiu koordinates ir dabar turėčiau organizuoti dovanėlę. TAČIAU sistemoje vis dar pažymėta prie tos šeimos, kad šis noras neišpildytas. Taigi, gali būti, kad šiai šeimai dovanėles siųs daug kitų žmonių (o pvz. kitiems niekas). Aišku, negalima automatiškai ir uždėti statuso “Išpildyta”, kol noras nėra išpildytas, tačiau kažkaip reiktų organizuoti, kad būtų kažkur pažymėta a la “aktyvus” ar dar kažkaip, kad kiti žinotų, jog su ta šeima kažkas jau pradėjo veiksmus.
Trečias klausimas man būtų dėl pristatymo (perskaičiau dar kartą akcijos pristatymą, bet nepamačiau): kada reikia dovanėles pristatyti? Būtinai Kalėdų laikotarpiu? Nes pvz. man atsiuntė koordinates, kurios yra kitame Lietuvos gale, tačiau aš ten galėčiau perduoti per kitus žmones, kurie važiuotų į tą pusę būtent dabar…
Ir ketvirtas klausimas: kai kurios šeimos yra įvardinusios keletą norų. Kaip daryti tuo atveju, jeigu tu matai, kad gali išpildyti vieną dalį, bet negali kitos? Kaip pavyzdys būtų, šeima labiausiai trokšta kompiuterio, bet džiaugtųsi gavusi konkretų stalo žaidimą (t.y. nelygiaverčiai dalykai), ir tu matai, kad galėtum padovanoti žaidimą, tačiau tuomet žmogui kaip ir atimsi galimybę iš kieno kito galbūt gauti kompiuterį?
Vienžodž, labai daug klausimų man kilo. Šiaip, aš galvojau, kad labai gera idėja būtų išsirinkus šeimas tiesiogiai kalbėti su organizatoriais apie tai, kokie miestai tau tinka, kokios dovanėles tam tikriems vaikams tiktų (nes kai kur pildė socialinės darbuotojos), bet gal jie per daug užimti,kad organizuoti tokį tarpininkavimą?
Inga
November 22nd, 2009 at 11:04 pm
Ojei, kiek prirašiau! Pati išsigandau
Jurgytukas
November 23rd, 2009 at 11:59 am
Mano ziniomis miestas neieina i asmens duomenu savoka
Austėja Landsbergienė
November 23rd, 2009 at 12:54 pm
Inga, šiandien gavau akcijos koordinatorės Samantos Kulbienės telefoną: +37060105121 Manau, kad ji gali atsakyti į iškylančius klausimus ir Tau, ir kitiems akcijos dalyviams.
Roma
November 26th, 2009 at 1:00 pm
Paprasčiausia anketas būtų suskirstyti pagal rajonus. Jei negalima ar nenorima viešinti miesto, tai tada nors taip aiškiau būtų iš kokio regiono šeima.
Inga
November 26th, 2009 at 1:25 pm
Aš kalbėjau su organizatore. Realiai, šiais metais jau bus taip, kaip bus – ant šio projekto dirba vienas žmogus, ir daro, ką gali. O kitais metais bandys tobulinti tiek pačią sistemą, tiek taisyti klaidas.
Norintiems aukoti turbūt paprasčiausia būtų tiesiog parašyti laišką organizatoriams su konkrečiais klausimais (pvz. jeigu domina konkretūs miestai ar konkrečios šeimos). Į klausimus atsako tikrai operatyviai, ir suteikia reikiamas žinias.
Tačiau iš savo patirties galiu pasakyti, kad vis tiek reikia planuoti, jog daugumą dovanėlių teks siųsti paštu: aš užklausiau gal dėl dvidešimties šeimų, ir iš jų gal tik trys buvo miestuose (t.y. pvz. Šiauliai), visos likusios – kaimuose. Ir manau, kad dauguma tokių šeimų, nes buvo orientuotasi į vargingiausius.
Jurga
November 27th, 2009 at 12:40 pm
Ot, velniava. Pavyzdys kaip nereikia daryti nors ir gero darbo tam nepasiruošus ir neapgalvojus. Išeis kaip per tarybines vestuves: gavo tris arbatinius ir 5 puodų komplektus. Arba mūsų atveju- 8-is “Monopolius”. Kita vertus – geriau kažką daryti nei nieko nedaryti.
Austėja Landsbergienė
November 27th, 2009 at 1:35 pm
Inga, iš tiesų – pirmas blynas, tai sunku viską sužiūrėti.
Jurga, pritariu, kad geriau kažką daryti, nei nieko, bet tik pagalvokite, kiek visko dar buvo galima paaukoti už tų septynių Monopolių kainą
Inga
November 27th, 2009 at 5:11 pm
Jurga, negaus aštuonių “Monopolių”
. Darbas vyksta tokiu principu: norintys paaukoti atsiunčia išsirinktos šeimos užklausimą organizatoriui. Organizatorius persiunčia kontaktus. Jeigu kažkas kitas kreipiasi dėl tos pačios šeimos, jam yra pasakoma, kad šia šeima jau rūpinasi kitas žmogus (arba yra susisiekiama su pirmuoju ir dar kartą pasitikrinama informacija, ar tikrai jis siunčia dovaną šiai šeimai).
Taigi galima ramiai komplektuoti dovanėles -svarbiausia, kad nors ir smulkmeną, bet kiekviena šeimą ką nors gautų.
Jurgita (Izidoriaus mama)
December 2nd, 2009 at 11:36 am
Sveiki,
Perskaičiau komentarus ir eilinį kartą apsiašarojau… Auginu neįgalų berniuką ir kaip malonu žinoti, kda tiek daug yra žmonių norinčių prisidėti prie akcijos. Anketose jau matyti miestai iš kur yra šeima, taigi labai malonu, kad dauguma probemų dėl pristatymo kaip ir išsisprendė.
Aš tikiu Kalėdų stebuklais.
Kartais reikia tiek nedaug, pažįstu vaikučių, kuriems vien pamačius savo anketą apima džiaugsmas ir vis reikia jos ieškoti, galvoti apie artėjančias šventes, kiekvienas džiaugiasi sulaukęs dėmesio. Esu su sūneliu sanatorijoje, tai tarp neįgalių vaikučių nuolat sklando kalbos ar matė savo anketą.
Tikiu, kad nei vienas neliks nusivylęs, o jei šiemet nesulauks tos svajotos dovanos tai gali atsitikti kitais metais, juk visi mes svajojam, bet nebūtinai būtent ta svajonė išsipildo. O Kalėdų Senelis mintimis su geriausiais linkėjimais aplankys kiekvieną
Austėja Landsbergienė
December 2nd, 2009 at 11:57 am
Jurgita, ačiū už gražų ir nuoširdų komentarą! Mes irgi tikime Kalėdų stebuklais ir…tikime, kad jų bus DAUG! Patys geriausi linkėjimai…
zoleta
December 17th, 2009 at 10:37 pm
Jau sudalyvavau akcijoje ir vežiau vienai šeimai dovaną. Štai įspūdžiai.
Tikrai verta nuvežti dovaną patiems. Tiek dėl vaiko (smalsu buvo pamatyti, kas čia dovanoja), tiek dėl savęs. Savų vaikų neturiu, tai buvau sužavėta, kaip vaikai džiaugiasi dovanomis. Nesmagioji dalis šiuo atveju yra suaugusieji – jie jaučiasi skolingi dėl dovanos ir tiesiog nežino, ko griebtis, kad parodytų savo dėkingumą. Galiausiai pasijutau šiek tiek kalta.
O šeimas rinkausi pagal du kriterijus: 1) kad būtų pakeliui nuvežti per šventes, kai lankysiu giminaičius (miestų paviešinimas labai padėjo), 2) kad norimas daiktas vaikui duotų ir džiaugsmo, ir naudos. Išsirinkau vaikus, kuriems reikėjo piešimo priemonių. Pinigų šioms dovanoms paėmiau iš tos dalies, kuri buvo skirta artimųjų dovanoms, o vietoj to artimiesiems padovanosiu nepirktines dovanas (kepsiu sausainius, pažadėsiu šį bei tą ir pan.).
Manau, labai gerai nepamiršti šeimos, kurią išsirinkai, ir ateityje. Galima nusiųsti sveikinimą ir/ar mažą dovanėlę tam vaikui ir kitomis progomis.
Ramune
January 2nd, 2010 at 4:20 pm
keistoka akcija,kai vienam yra ispildomas prasymas uz 3000,o kiti (ir ju bus dauguma),negaus nieko.Akcija,kuria buvo norima pasirodyti…be to algojimo svetaineje perskaiciau ,kad fondas pasiims savo dali is gaut pinigu…tai jau isvis nesamone,operatoriai savo dalies neima,tai fondas atsiims.
Austėja Landsbergienė
January 2nd, 2010 at 5:27 pm
Ramune, aš nemanau, kad geriau neduoti nieko arba visiems po vieną litą vien todėl, kad visi būtų lygūs… Visada bus įsiskaudinusių, nepatenkintų ir manančių, kad buvo galima padaryti daug geriau. Taigi siūlau – kitais metais organizuokite Jūs ir padarykite viską DAUG GERIAU! Manau, kad Algojimas tik nulenks prieš Jus galvą, jei efektyviau padėsite vaikams, turintiems negalią…
O dėl pinigų: aš pati nesu fonde, tai nieko nežinau. Jeigu Jums iš tiesų kyla klausimų, siūlau parašyti jiems ir paklausti, kur tiksliai eis surinkti pinigai: manau, kad Jums bus paaiškinta, nes aš asmeniškai tikiu, kad organizatoriai ne į savo kišenes tas surinktas lėšas susidės.
Aušra Stančikienė
January 11th, 2010 at 2:09 am
Ramune, ačiū, kad domėjotės pagalba, o gal net pati dovanojote neįgaliems vaikams. Na, bent jau laiką komentarų skaitymui. Tai, ką parašėte čia – klaidinga informacija. Ryšio operatoriams turėsime apmokėti 20 proc. nuo jų pervestos sumos, o ryšių operatarius aptarnaujančiai įmonei dar 5 proc. Viso – 25 proc.